VvE-dienstverlening

Elke vereniging is anders. Sommige VvE’s hebben 65 appartementen, anderen 8. Er zijn verenigingen met een parkeergarage en tuinen, anderen hebben alleen een dakterras. Of het nu gaat om een jaren-30 gebouw of nieuwbouw, in de binnenstad of in een buitenwijk, voor alle VvE’s kunnen wij een op maat gesneden dienstverlening bieden. U betaalt alleen voor het beheer dat u nodig heeft!

 

Large

Dit is het meest gekozen concept waarbij de VvE alle werkzaamheden uitbesteedt. Financiën en administratie, secretariële werkzaamheden zoals organiseren van de ledenvergadering en schrijven van de notulen alsmede technische beheer met Groot en Klein onderhoud en het opstellen van een MJOP.

Bestuur

Bestuur bestaat o.a. uit de volgende zaken:

  • Jaarlijks organiseren ledenvergadering
  • Naar keuze voorzitten en/of bijwonen ledenvergadering
  • Notuleren ledenvergadering
  • Opstellen agenda met bestuur of leden
  • Bijhouden ledenadministratie
  • Informeren nieuwe eigenaren over VvE
  • Informeren notariaat en makelaars bij verkoop appartement

Vraag voor de volledige beschrijving een offerte op!

Administratie en financieën

Financieel beheer bestaat o.a. uit de volgende zaken:

  • Opstellen van de balans, exploitatierekening en begroting
  • Controle van facturen en creditnota’s
  • Verrichten van betalingen aan leveranciers van de VvE
  • Uitbetalen onkosten aan VvE-bestuur
  • Debiteurenbeheer
  • Administreren van bankrekeningen
  • Afhandeling verzekeringsclaims

 Vraag voor de volledige beschrijving een offerte op!

Technisch beheer

Technisch beheer bestaat o.a. uit de volgende zaken:

  • Laten uitvoeren en begeleiden van Klein onderhoud.
  • Afsluiten schoonmaakcontracten
  • Toezien op naleving van servicecontracten (liftonderhoud e.a.)
  • Laten uitvoeren en begeleiden Groot onderhoud
  • Laten opstellen MeerJarenOnderhoudsPlan.
  • 24-Uursservice voor urgente onderhoudskwesties
  • Begeleiden verbeteringsprojecten

Vraag voor de volledige beschrijving een offerte op!

Tailormade

De naam zegt het al: maatwerk. Wij doen voor u het financieel beheer waaronder betalen van facturen, incasseren van de VvE-bijdragen en het verzorgen van de jaarrekening met begroting. Daarnaast wilt u nog andere zaken door ons laten verzorgen bijvoorbeeld de ledenvergadering voorzitten. Samen met u stemmen wij af welke dienstverlening wij voor u verzorgen. U betaalt dus alleen voor dienstverlening die u nodig heeft. 

Administratie en financieën

Financieel beheer bestaat o.a. uit de volgende zaken:

  • Opstellen van de balans, exploitatierekening en begroting
  • Controle van facturen en creditnota’s
  • Verrichten van betalingen aan leveranciers van de VvE
  • Uitbetalen onkosten aan VvE-bestuur
  • Debiteurenbeheer
  • Administreren van bankrekeningen
  • Afhandeling verzekeringsclaims

 Vraag voor de volledige beschrijving een offerte op!

Naar uw keuze

Samen met u stemmen wij af welke dienstverlening wij voor u verzorgen.

Small

Dit concept wordt vaak gekozen door kleine VvE’s (< 10 appartementen> en verenigingen die een aantal taken zelf ter hand nemen. Wij doen voor u alle administratie en financiën zoals het opstellen van de jaarrekening met begroting, bankzaken en incasseren van de VvE-bijdragen.

De vereniging regelt onderhoud en alles rondom de ledenvergadering.

Administratie en financieën

Financieel beheer bestaat o.a. uit de volgende zaken:

  • Opstellen van de balans, exploitatierekening en begroting
  • Controle van facturen en creditnota’s
  • Verrichten van betalingen aan leveranciers van de VvE
  • Uitbetalen onkosten aan VvE-bestuur
  • Debiteurenbeheer
  • Administreren van bankrekeningen
  • Afhandeling verzekeringsclaims

 Vraag voor de volledige beschrijving een offerte op!

Offerte aanvragen

Vraag voor een volledige omschrijving een offerte op.