VvE-dienstverlening
Elke vereniging is anders. Sommige VvE’s hebben 65 appartementen, anderen 8. Er zijn verenigingen met een parkeergarage en tuinen, anderen hebben alleen een dakterras. Of het nu gaat om een jaren-30 gebouw of nieuwbouw, in de binnenstad of in een buitenwijk, voor alle VvE’s kunnen wij een op maat gesneden dienstverlening bieden. U betaalt alleen voor het beheer dat u nodig heeft!
Large
Dit is het meest gekozen concept waarbij de VvE alle werkzaamheden uitbesteedt. Financiën en administratie, secretariële werkzaamheden zoals organiseren van de ledenvergadering en schrijven van de notulen alsmede technische beheer met Groot en Klein onderhoud en het opstellen van een MJOP.
Bestuur
Bestuur bestaat o.a. uit de volgende zaken:
- Jaarlijks organiseren ledenvergadering
- Naar keuze voorzitten en/of bijwonen ledenvergadering
- Notuleren ledenvergadering
- Opstellen agenda met bestuur of leden
- Bijhouden ledenadministratie
- Informeren nieuwe eigenaren over VvE
- Informeren notariaat en makelaars bij verkoop appartement
Vraag voor de volledige beschrijving een offerte op!
Administratie en financieën
Financieel beheer bestaat o.a. uit de volgende zaken:
- Opstellen van de balans, exploitatierekening en begroting
- Controle van facturen en creditnota’s
- Verrichten van betalingen aan leveranciers van de VvE
- Uitbetalen onkosten aan VvE-bestuur
- Debiteurenbeheer
- Administreren van bankrekeningen
- Afhandeling verzekeringsclaims
Vraag voor de volledige beschrijving een offerte op!
Technisch beheer
Technisch beheer bestaat o.a. uit de volgende zaken:
- Laten uitvoeren en begeleiden van Klein onderhoud.
- Afsluiten schoonmaakcontracten
- Toezien op naleving van servicecontracten (liftonderhoud e.a.)
- Laten uitvoeren en begeleiden Groot onderhoud
- Laten opstellen MeerJarenOnderhoudsPlan.
- 24-Uursservice voor urgente onderhoudskwesties
- Begeleiden verbeteringsprojecten
Vraag voor de volledige beschrijving een offerte op!
Tailormade
De naam zegt het al: maatwerk. Wij doen voor u het financieel beheer waaronder betalen van facturen, incasseren van de VvE-bijdragen en het verzorgen van de jaarrekening met begroting. Daarnaast wilt u nog andere zaken door ons laten verzorgen bijvoorbeeld de ledenvergadering voorzitten. Samen met u stemmen wij af welke dienstverlening wij voor u verzorgen. U betaalt dus alleen voor dienstverlening die u nodig heeft.
Administratie en financieën
Financieel beheer bestaat o.a. uit de volgende zaken:
- Opstellen van de balans, exploitatierekening en begroting
- Controle van facturen en creditnota’s
- Verrichten van betalingen aan leveranciers van de VvE
- Uitbetalen onkosten aan VvE-bestuur
- Debiteurenbeheer
- Administreren van bankrekeningen
- Afhandeling verzekeringsclaims
Vraag voor de volledige beschrijving een offerte op!
Naar uw keuze
Samen met u stemmen wij af welke dienstverlening wij voor u verzorgen.
Small
Dit concept wordt vaak gekozen door kleine VvE’s (< 10 appartementen> en verenigingen die een aantal taken zelf ter hand nemen. Wij doen voor u alle administratie en financiën zoals het opstellen van de jaarrekening met begroting, bankzaken en incasseren van de VvE-bijdragen.
De vereniging regelt onderhoud en alles rondom de ledenvergadering.
Administratie en financieën
Financieel beheer bestaat o.a. uit de volgende zaken:
- Opstellen van de balans, exploitatierekening en begroting
- Controle van facturen en creditnota’s
- Verrichten van betalingen aan leveranciers van de VvE
- Uitbetalen onkosten aan VvE-bestuur
- Debiteurenbeheer
- Administreren van bankrekeningen
- Afhandeling verzekeringsclaims
Vraag voor de volledige beschrijving een offerte op!
Offerte aanvragen
Vraag voor een volledige omschrijving een offerte op.