VvE-beheer in uw regio

VvE/WoonVisie is een ervaren VvE-beheerder uit Utrecht. Wij verzorgen en regelen alle zaken die
binnen uw vereniging van eigenaars kunnen voorkomen. Wij verdelen VvE-beheer in 3 gebieden. Wij doen voor uw VvE

1. bestuur
  2. administratie en financiën
  3. technisch beheer.  Bij technisch beheer maken wij onderscheid tussen Groot- en Klein onderhoud.

Wij zijn onafhankelijk. Veel beheerders stellen zelf het MeerjarenOnderhoudsPlan op. Wij zijn van mening dat een beheerder niet zelf zijn eigen onderhoud moet controleren. Het MJOP wordt opgesteld door een onafhankelijke partij. Wij maken met name gebruik van Vereniging Eigen Huis als opsteller van het MJOP. Wij doen het onderhoud, maar een externe partij keurt of wij dit goed doen.

Door onze sterke inkoopkracht, goede timing van onderhoudsintervallen, het MJOP en duurzame oplossingen dragen wij bij aan een lage periodieke bijdrage aan uw VvE en een sterk reservefonds.

Duurzaamheid staat bij ons voorop. Wij adviseren energiezuinige verlichting, eigentijdse oplossingen en duurzame materialen. Wij streven naar milieuvriendelijke toepassingen.
Wij zijn groen en dat vindt u terug in ons logo.

Kennis en ervaring met onderhoud, heldere financiële verslaglegging en financieel inzicht zorgen voor een appartementsgebouw in topconditie. Daarbij maken wij gebruik van onze kennis van appartementsrecht en juridische mogelijkheden. Op de ledenvergadering, binnen commissies en
contacten met eigenaren stemmen we alles goed op elkaar af en besturen wij de vereniging
probleemloos van jaar naar jaar.